Karen Day

Monday, 11 February 2008

Ive got some fabulous ... amazing ... wonderful ... life-changing news

But I cant tell u yet ........

ssssssssssssssssssssssssssssshhhhhhh

But what I CAN do is run a competition that has something to do with this secret ... but i wont tell u the secret! All I can tell you is that you will WANT to win this prize. It is so exciting! I dont know what I should call this competition - maybe "The Secret Competition"? That will do. If you think of a better idea let me know :D

And so "The Secret Competition" begins. Am I being mysterious enough??? Are you trying to guess?? Dont bother asking me cos I aint telling u what it is! No questions will be answered :D

To win this comp leave messages on my posts. Every comment made on my blog until the day the big secret is unveiled will be saved and added to the draw for the prize. It may be two weeks, it may be four weeks. I have no idea.

But leave comments!!!!!! Cos you may be disappointed if you dont have an entry in :D

SSSSsssssssh ... dont tell anyone!!

41 comments:

TatumW said...

I hope that you are good at keeping secrets then you big dag! Congratulations to you whatever this wonderful news maybe...are you preggers again??? Tatum xx

karenday said...

no questions tatum!!!! now get back in the kitchen and make me some chocolate cake! haha

im no good at secrets. but i hope im allowed to tell ppl soon :)

we will see!!!!

April said...

You are stronger than I am because I can't hold out on a secret for that long! I enjoy your blog a lot!

Elizabeth Wickland said...

Ooohhh... a mystery! I won't ask any questions, but I can't wait to find out what the big secret is!! I have a secret of my own that I'm dying to tell, but I'll just focus on yours for now. =D Maybe that will help the time pass....

TiteC said...

I don't know what it is, but I really want to !!!

2H Design said...

No clue? Certain dome? I mean, prize? Sign me up! :)

TiteC said...

thank you for your comment on my blog !!
I added Glossy Accent (from Ranger) in little drops to the flowers...
here's the tip !

thanks again for your visit

Sophie

Kerryn said...

This sounds very mysterious. Congratulations on being part of the Scrapware team. Look forward to seeing what you come up with.
Kerryn L.

Trudi said...

Ooooo you are such a tease Kaz!!!

Tammy Templeton said...

Well Kerryn said thank you for being on the Scrapware team. So is that your amazing news!! I would have guessed that you are pregnanat seeing as the news is life changing! :D
Whatever it is...
*~*~congratulations~*~*

Megan W said...

congrats for whatecver your little secret is hope its just what you wanted, cant wait to see

as tammy said another baby???

lynn wood said...

Oooohhh.....i am hopeless at keeping secrets, hope you can hold out!! Mmmm wonder if you'll take bribes.....lol....

karenday said...

its no use trying to guess!!!! :D but remember that its SECRET. so it cant be scrapware cos everyone knows that now :)

Tara Ward said...

I'm intrigued! Come on Kaz, give us another clue..pretty please!

Donna said...

Are you just trying to make my life difficult Kaz..lol.. You know I won't stop wondering now hey!!

Jodie said...

A big congratulations to you on your life changing news and yes we are all intrigued now, dont keep us waiting too long LOL!!!!

Jodie
(Elmafudd)
xx

Tess said...

It obviously is something VERY VERY exciting....I am so happy for you and can't wait until you can let us know.

I commend you on keeping it quiet, as i am sure it is something you would like to scream to all of us.
Tess

Toni said...

oh now you have me intrigued Karen..... do share won't you... sooner rather than later....
Toni

linda said...

It must be scrapping related, you would have told us if you were preggers.
I guess you were selctedted for a product manufacturers DT team.
Linda

Jo Carey said...

Good thing we don't get to ask questions - I wouldn't know what to ask!! Congrats on your big news - whatever it might be!

Tammy James said...

hmmm...
Well I have no idea what the secret may be, however i am questioning if I am a bit crazy commenting on a blog I primarily lurk at for a chance to win a prize, though I don't know what it is...
LOL

lindy said...

Congrats Karen on your big news
i'd be busting to tell by now

Jolene Pienaar said...

I thought the same, preggers :) hehe, then we get to see some baby layouts again hehe.

Karen, you do realize this is really mean don't you ;) will be stalking your blog now ... although you could always whisper in my ear (insert angel here hehe)

Cass Hunter said...

Hhhmmmmmmmmm... Very intriguing!!

Cass H

Nina said...

hmmm....secrets...I have a love hate relationship with secrets....love it when I am in control and keeping the secret, but hate it when secrets are being kept from me!! Hehehehehe.... i;ll be waiting to here the big news!!

Moira said...

Oh you tease!!! LOL If you're happy, I am happy for you too. :)

Moira said...

Oh you tease!!! LOL If you're happy, I am happy for you too. :)

marijana said...

great news by the look of it,even tho yore NOT SHARING (at the moment anyway) lol
great blog BTW!!!

Pips said...

Concrats on whatever your news is.I am hopeless at keeping secrets so don't trell me yet

KarenB said...

My first thought was another bubba... but then maybe Troy has a new job and you're moving to a new place? New city?

KarenB said...

You won lotto... and you're taking the family on a round-the-world trip??

Natalie said...

I know, I know - you're coming to the Scrapboxx Retreat!! Great news.

Ann Lederhose said...

I'm not even gonna guess! Way too many possibilites!

Elise said...

My guess is your pregnant!!! If you were coming to the retreat you would have been roped in to do classes so it can't be that!

Can't wait to find out ...

Elise x

bridgedan said...

oh oh your pregnant!
or you have won some thing or you have great scrapping news who knows really, looking forward to hearing your news
Bridgette

TimTam said...
This comment has been removed by the author.
Tammy Templeton said...

Are you moving overseas?
Working with Heidi Swapp or something amazing PMSL...oh the suspence Kaz :)

Amy B. said...

Def got me intrigued now!!! LOL...

gailw said...

OK, my guess is you're pregnant, or coming to the retreat, or you've grown an extra head....

how's that???

Gail

sam said...

oooh - tell me - i am good at keeping secrets - just had to keep secret for 4 months the fact my sister was coming out to oz from the uk - no one knew except me - keeping it from my mum & other sister was hard but worth it in the end though!!

bridgedan said...

HMMM maybe it has to do with scrapping maybe there is a gret new product available